Hírek
2017. November 09. 09:09, csütörtök |
Életmód
Forrás: mti
Tudatos fogyasztóvá kell nevelni az internetes tartalom felhasználóit is
Tudatos fogyasztóvá kell nevelni az internetes tartalom felhasználóit is - hangsúlyozta Horváth Péter, a Hamisítás Elleni Nemzeti Testület (HENT) munkacsoportvezetője csütörtökön az M1 aktuális csatornán.
Kifejtette: bár nem könnyű, de fontos, hogy a tartalom felhasználója felismerje a legális, illetve a kalóz forrást, és tudatosan hozzon döntést a legális forrás felhasználásról.
Kovács Gábor kutatásvezető elmondta, hogy ezer fős mintában mérték fel a fiatalok internethasználati szokásainak változását, köztük a jogvédett tartalmakhoz való viszonyukat.
Horváth Péter rámutatott arra, hogy az interneten is elterjedt az előfizetéses tartalomszolgáltatás, a férfiak hajlandóbbak a legális tartalom használatáért fizetni, mint a nők.
A HENT közleménye szerint a fiatal felnőttek negyede nem tudja egymástól megkülönböztetni a legális és az illegális oldalakat.
A kutatás kimutatta, hogy a fiatalok több mint négyötöde zenehallgatásra, háromnegyede filmnézésére, kétharmada vásárlásra, 50 százaléka pedig játékra is igénybe veszi az internetet.
Ezek érdekelhetnek még
2025. Január 18. 09:33, szombat | Életmód
Energiaügyi Minisztérium: 300 ezer fölé növeli a kisebb napelemes rendszerek számát a Napenergia plusz program
A december-januári véghajrában további majdnem 750 támogatási kérelem érkezett be a népszerű zöldenergia támogatásra.
2025. Január 17. 07:50, péntek | Életmód
Trump filmügyi nagykövetté nevezte ki Sylvester Stallone-t, Mel Gibsont és Jon Voight-ot
Donald Trump leendő elnök Hollywoodért felelős különleges megbízottá nevezte ki Sylvester Stallone, Mel Gibson és Jon Voight színész-rendezőket csütörtökön.
2025. Január 16. 08:13, csütörtök | Életmód
Joe Biden biztonsági kockázatok miatt betiltja a kínai és az orosz technológiák beépítését járművekbe
2025. Január 15. 07:54, szerda | Életmód
NMHH: közösségi média nélkül ma már szinte lehetetlen érvényesülni
Platformizálódott a magyar kommunikációs tér, így napjainkban nehezen érvényesülhetnek azok a piaci vagy közéleti szereplők, amelyek nincsenek jelen a közösségi médiában