Hírek
2012. Június 01. 13:32, péntek |
Életmód
Forrás: OrientPress Hírügynökség
Termékenység: a rákos nők más információkat kapnak, mint a férfiak
Amikor egy férfit rákkal diagnosztizálnak, más információkat kap orvosától termékenységének megőrzésével kapcsolatban, mint egy nő
- írja egy új, skót tanulmány, mely rámutat a nagy mértékben eltérő információkra, melyeket a különböző nemű betegek kapnak orvosaiktól. A tudósok szerint mindenkinek minél hamarabb megbeszélést kellene szerveznie egy termékenységi specialistával.
A kutatók 16 férfit és 18 nőt interjúvoltak meg, akik 17 és 49 év közöttiek voltak és nemrég diagnosztizálták őket rákkal. A pácienseket megkérdezték, hogy tudják -e pontosan milyen problémájuk van, és az mivel jár, valamint milyen kilátásaik vannak a jövőre nézve a termékenységgel kapcsolatban.
A kutatók megállapították: a férfiak más információkat kaptak a jövőjükkel kapcsolatban, mint a nők. Minden férfit - még a gyerekeseket is - bátorították arra, hogy fagyasztassák le a spermáikat és a legtöbbjüknél szóba került a sperma bank opciója is. Ezzel szemben mindössze néhány nő vitatta meg orvosával a termékenység megőrzésének lehetőségeit - írja a HealthDay.
Ezek érdekelhetnek még
2025. Január 18. 09:33, szombat | Életmód
Energiaügyi Minisztérium: 300 ezer fölé növeli a kisebb napelemes rendszerek számát a Napenergia plusz program
A december-januári véghajrában további majdnem 750 támogatási kérelem érkezett be a népszerű zöldenergia támogatásra.
2025. Január 17. 07:50, péntek | Életmód
Trump filmügyi nagykövetté nevezte ki Sylvester Stallone-t, Mel Gibsont és Jon Voight-ot
Donald Trump leendő elnök Hollywoodért felelős különleges megbízottá nevezte ki Sylvester Stallone, Mel Gibson és Jon Voight színész-rendezőket csütörtökön.
2025. Január 16. 08:13, csütörtök | Életmód
Joe Biden biztonsági kockázatok miatt betiltja a kínai és az orosz technológiák beépítését járművekbe
2025. Január 15. 07:54, szerda | Életmód
NMHH: közösségi média nélkül ma már szinte lehetetlen érvényesülni
Platformizálódott a magyar kommunikációs tér, így napjainkban nehezen érvényesülhetnek azok a piaci vagy közéleti szereplők, amelyek nincsenek jelen a közösségi médiában