Hírek
2018. Október 05. 18:27, péntek |
Életmód
Forrás: mti - illusztráció: pixabay
Csaj az ajánlott kalcium-bevitel felét fogyasztják a magyar gyerekek
A korábbi évekhez képest többet, de a szükséges kalciummennyiségnek csak a felét fogyasztják a magyar gyermekek a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségének felmérése szerint
- mondta Csengeri Lilla, a szövetség kommunikációs bizottságának tagja az M1 aktuális csatornán pénteken. A gyermekeknek napi fél liter tej, illetve kalciumtartalmának megfelelő tejtermék elfogyasztása ajánlott - fűzte hozzá.
Elmondta: MDOSZ gyermekeknek szóló táplálkozási ajánlása gyakorlati szempontból is listázza a szükségleteket, eszerint napi háromszor kell, hogy tej vagy tejtermék kerüljön a gyermekek tányérjára. A táplálkozási ajánlás kiegészül egy adagolási útmutatóval, mivel a gyermekeknek kortól függően nagyon különböző a kalóriaszükségletük - fűzte hozzá.
A kalcium a csontok és fogak számára nagyon fontos ásványi anyag és gyermekek számára kiemelten fontos, mivel 20 és 25 éves kor között alakul ki a csúcs csonttömeg, tehát elsősorban eddig lehet tenni azért, hogy magas ásványianyag-tartalmú és erős csontjaink legyenek - hangsúlyozta Csengeri Lilla.
Ezek érdekelhetnek még
2025. Január 18. 09:33, szombat | Életmód
Energiaügyi Minisztérium: 300 ezer fölé növeli a kisebb napelemes rendszerek számát a Napenergia plusz program
A december-januári véghajrában további majdnem 750 támogatási kérelem érkezett be a népszerű zöldenergia támogatásra.
2025. Január 17. 07:50, péntek | Életmód
Trump filmügyi nagykövetté nevezte ki Sylvester Stallone-t, Mel Gibsont és Jon Voight-ot
Donald Trump leendő elnök Hollywoodért felelős különleges megbízottá nevezte ki Sylvester Stallone, Mel Gibson és Jon Voight színész-rendezőket csütörtökön.
2025. Január 16. 08:13, csütörtök | Életmód
Joe Biden biztonsági kockázatok miatt betiltja a kínai és az orosz technológiák beépítését járművekbe
2025. Január 15. 07:54, szerda | Életmód
NMHH: közösségi média nélkül ma már szinte lehetetlen érvényesülni
Platformizálódott a magyar kommunikációs tér, így napjainkban nehezen érvényesülhetnek azok a piaci vagy közéleti szereplők, amelyek nincsenek jelen a közösségi médiában