Hírek
2023. Július 18. 07:43, kedd |
Életmód
Forrás: mti
Az eredeti ár több mint 400-szorosáért kelt el egy 2007-es iPhone
Több mint 190 ezer dollárért (60 millió forintért), az eredeti ár több mint 400-szorosáért kelt el egy amerikai árverésen egy első generációs, gyári csomagolású, kiváló állapotú 2007-es iPhone-modell.
A 4 GB memóriás modellt az iPhone-gyűjtők Szent Gráljának tartják, mert akkoriban nem készült belőle túl sok példány.
Az LCG aukciósház szerint "a rendkívül ritka, gyári csomagolású, első kiadású 4 GB-s modell kivételes állapotban" volt. Az aukciósház által szervezett árverésre 28 licit érkezett, és a készüléket végül eredeti árának csaknem 400-szorosáért, 190 372 dollárért (63 millió forintért) adták el.
Tavaly szintén rekordáron kelt el két hasonló, első generációs iPhone - közölte az aukciósház.
A 2007-es 4 GB iPhone eredeti ára 499 dollár (166 ezer forint) volt. Steve Jobs, az Apple társalapító-igazgatója alig két hónappal a piacra dobása után döntött úgy, hogy kivonja a modellt, mert eladásai elmaradtak a várakozásoktól. A vásárlók inkább az egyidejűleg megjelent 8 GB modellt keresték, amelyben kétszer akkora volt a tárhely, és mindössze száz dollárral volt drágább.
Ezek érdekelhetnek még
2025. Január 18. 09:33, szombat | Életmód
Energiaügyi Minisztérium: 300 ezer fölé növeli a kisebb napelemes rendszerek számát a Napenergia plusz program
A december-januári véghajrában további majdnem 750 támogatási kérelem érkezett be a népszerű zöldenergia támogatásra.
2025. Január 17. 07:50, péntek | Életmód
Trump filmügyi nagykövetté nevezte ki Sylvester Stallone-t, Mel Gibsont és Jon Voight-ot
Donald Trump leendő elnök Hollywoodért felelős különleges megbízottá nevezte ki Sylvester Stallone, Mel Gibson és Jon Voight színész-rendezőket csütörtökön.
2025. Január 16. 08:13, csütörtök | Életmód
Joe Biden biztonsági kockázatok miatt betiltja a kínai és az orosz technológiák beépítését járművekbe
2025. Január 15. 07:54, szerda | Életmód
NMHH: közösségi média nélkül ma már szinte lehetetlen érvényesülni
Platformizálódott a magyar kommunikációs tér, így napjainkban nehezen érvényesülhetnek azok a piaci vagy közéleti szereplők, amelyek nincsenek jelen a közösségi médiában