Hírek
2017. December 12. 15:22, kedd |
Életmód
Forrás: mti
A szülők túlnyomó többsége nem figyel arra, hogy a gyereke mit néz
A szülők túlnyomó többsége semmilyen eszközzel sem szabályozza gyereke médiafogyasztását annak ellenére, hogy már sok hat év alatti gyereknek is van saját televíziója, számítógépe
- derül ki a Kutatópont Kft. gyerekek médiahasználatát vizsgáló kutatásából.
Az MTI-hez kedden eljuttatott közlemény szerint a 20 év alatti fiatalok több mint harmadának van saját televíziója, 43 százalékuknak saját számítógépe vagy laptopja, 73 százalékuknak pedig tabletje. A hat év alatti gyermekek 15 százaléka televízióval, 39-39 százaléka pedig laptoppal vagy számítógéppel, illetve tablettel rendelkezik.
A felmérésből kiderül, hogy a szülők mindössze 13 százaléka szabályozza valamilyen módon a televíziós és internetes felületeken megjelenő tartalmakat, és csak 10 százalékuk gondolkodott ezek kipróbálásán. A legelővigyázatosabbak a 7-13 éves gyermekek szülei, 19 százalékuk használ tartalomblokkoló eszközöket, 19 százalékuk pedig fontolóra vette ezek alkalmazását.
A Kutatópont Kft., amely a Nézőpont csoport tagja, 2017. harmadik negyedévében kétezer ember megkérdezésével végezte felmérését.
Ezek érdekelhetnek még
2025. Január 18. 09:33, szombat | Életmód
Energiaügyi Minisztérium: 300 ezer fölé növeli a kisebb napelemes rendszerek számát a Napenergia plusz program
A december-januári véghajrában további majdnem 750 támogatási kérelem érkezett be a népszerű zöldenergia támogatásra.
2025. Január 17. 07:50, péntek | Életmód
Trump filmügyi nagykövetté nevezte ki Sylvester Stallone-t, Mel Gibsont és Jon Voight-ot
Donald Trump leendő elnök Hollywoodért felelős különleges megbízottá nevezte ki Sylvester Stallone, Mel Gibson és Jon Voight színész-rendezőket csütörtökön.
2025. Január 16. 08:13, csütörtök | Életmód
Joe Biden biztonsági kockázatok miatt betiltja a kínai és az orosz technológiák beépítését járművekbe
2025. Január 15. 07:54, szerda | Életmód
NMHH: közösségi média nélkül ma már szinte lehetetlen érvényesülni
Platformizálódott a magyar kommunikációs tér, így napjainkban nehezen érvényesülhetnek azok a piaci vagy közéleti szereplők, amelyek nincsenek jelen a közösségi médiában