Hírek
2018. Június 21. 13:17, csütörtök | PR
A naptár, mint online marketing csatorna
Furán hangozhat elsőre a naptárnak, mint marketing csatornának a használata, de segítségével könnyedén elérhetőek az ügyfelek.
A megfelelő platformon és a megfelelő pillanatban elérni az embereket, ez az online marketing talán egyik legnagyobb kihívása.
Készíthetünk az AdWords-ben hirdetés kampányokat, a keresett kulcsszavakhoz igazodva, hirdethetünk Facebookon különböző célcsoportoknak, de e-mail hírlevelet is kiküldhetünk a feliratkozóknak, hogy emlékeztessük őket eseményeinkről. Azt a célt szolgálják, hogy adott pillanatban érjük el a potenciális ügyfelet, amikor neki van ránk szüksége.
A naptár is szintén ezt az elvet követi, az ember leggyakrabban a telefonjáról az e-mailjeit is gyakran nézi. Több módja van annak, hogy marketing céljainkat összekapcsoljuk a naptárral. Érdemes kirakni az eseményeinknél a „Hozzáadás a naptárhoz” gombot, amivel jelezzük, hogy lehetőség van hozzáadni a legfontosabb adatokat (hely, időpont, stb.) a saját napirendjükhöz. Arra is van lehetőség, hogy személyre szabott naptár értesítéseket küldjünk (15 perccel az esemény előtti emlékeztetőn kívül). Attól függetlenül, hogy webshop akcióhoz, eseményhez, applikációs bejelentkezéshez van csatolva, a naptár funkcióit sok terület marketingesének érdemes kihasználni, hogy az ügyfelekkel kapcsolatba lépjenek.
A keresőnél, vagy a közösségi média profilnál a naptár személyesebb térnek számít, az irreleváns és általános tartalmat érdemes elkerülni, mert esély van rá, hogy érdekli az embereket. Fontos tényező, hogy mely csatornáról irányítjuk át naptárhoz való hozzáadással a közönséget. Ismerjük meg, hogy a célközönség inkább e-mail hírlevélből a saját naptárába rakja-e át az eseményeket, vagy egy jól irányzott LinkedIn vagy Facebook poszttal lehet-e őket aktivizálni.
A célközönség minden bizonnyal eltérő operációs rendszerű telefonokat és böngészőket használ, fordítsunk külön figyelmet rá, hogy az adatok átvitele mindenhonnan könnyen történjen. Hogy minél többen kattintsanak rá a gombra és adják hozzá személyes naptárukhoz az eseményünket, a célközönség pontos meghatározása játszik ebben nagy szerepet. Fogalmazzuk meg a lényeget tömören, de figyelemfelkeltően, mivel senki nem fog időt szentelni egy értesítés olvasásával a mobilon.
Ezek érdekelhetnek még
2025. December 02. 19:24, kedd | PR
Új app jutalmazza a tudatos vezetést: itt a Drivello
Az új mobilalkalmazás teljesen új szintre emeli a tudatos vezetést. A Drivello a legmodernebb technológiát használja, hogy a sofőrök valós idejű visszajelzést kapjanak vezetési stílusukról
2025. November 25. 09:53, kedd | PR
Fenntarthatóság: enyhülő uniós elvárások, átrendeződő vállalati fókusz
K&H fenntarthatósági index: csak a társadalmi felelősségvállalás nőtt
2025. November 17. 15:39, hétfő | PR
Leslie Mandoki volt a 24. Hifi Show díszvendége
a zene, a kultúra és a béke nagykövete ismét Budapesten.
2025. November 11. 11:10, kedd | PR
Egyre több fiatal lép át a “pénzkapun”
A K&H lakossági ügyfél állományán belül évről évre aktívabbak a fiatalok.

